דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM - יותר לקוחות נאמנים ועליה במכירות 

מאת    [ 17/08/2009 ]

מילים במאמר: 342   [ נצפה 2289 פעמים ]

התפיסה הארגונית של CRM היא לא רק שימוש בטכנולוגיה היא תפיסה ארגונית שלמה המציבה את הלקוח בראש הפרמידה ומעניקה לו את מלוא החשיבות. חברה המטמיעה תוכנת CRM יוצרת הרתמות של כל יחידות החברה לפעילות ממוקדת סביבה הלקוח.

הצורך בהטמעת מערכת CRM נובע מהעובדה שהשוק משתנה כל הזמן והופך להיות יותר ויותר תחרותי , ובנוסף לכך יש עליה מתמידה בכוחו של הלקוח, כל חברה מבינה היום יש צורך ליצור קבוצה של לקוחות נאמנים , חברות רבות יודעות כבר מזמן ששימור לקוח קיים הוא זול הרבה יותר מחיפוש אחר לקוחות חדשים, מכירה של מוצר חדש ללקוח חדש תהיה רווחית פחות מאשר מכירה של מוצר חדש ללקוח קיים ונאמן ,

מערכת CRM מאפשרת לארגונים שלמים לזהות מיהם הלקוחות שעומדים לנטוש, מיהם הלקוחות הנאמנים והמרוצים, ומיהם הלקוחות שיש להם פוטנציאל לבצע רכישות גדולות שיכניסו לחברה רווחים גדולים?

חברה שמטמיעה תוכנת CRM אינה מטמיעה רק תוכנה, היא צריכה להכשיר את עובדי החברה לנהל קשרי לקוחות בצורה טובה יותר ומקצועית יותר, היא משנה את כל תרבות הארגון ויוצרת אסטרטגיה ארגונית חדשה. .CRM מאפשרת לארגון כולו להגיע למצב שבו כל עובדי החברה הן ממחלקת שירות והן ממחלקת מכירות יודעים הכל על כל לקוח ולקוח שמגיע, ויודעים גם הכל על השוק, (מהם המוצרים הנמכרים וכד') ובהתאם לכך יוצרים הצלבה בין צרכי הלקוח הספציפי לבין מה שהחברה מסוגלת למכור לו.

כתוצאה מהתהליך הארגוני הזה יש עליה במספר הלקוחות הנאמנים , יש מספר מצומצם של לקוחות בלתי מרוצים, עליה במכירות והפחתה של עלויות השיווק ,משום שהשיווק הופך להיות שיווק אישי וממוקד ולא שיווק המוני . וכתוצאה מכל התהליכים הללו ביחד נוצרת רווחיות גדולה לחברה והיא מצליחה להיות רווחית יותר מהחברות המתחרות.

חברות המשתמשות בתוכנת CRM יוצרות לעצמן מועדון לקוחות נאמן ומסור שממשיך להשתמש בשירותי החברה לאורך זמן ושומר על מכירות החברה ועל רווחיות החברה.

כדי לשמור על מועדון לקוחות נאמן צריכים עובדי מחלקת שירות לדעת מיהם בדיוק הלקוחות הנאמנים שיש לשמר אותם ומיהם הלקוחות שעומדים לנטוש וכדאי לפנות אליהם ולהציע להם הצעות כדאיות שיגרמו להם להיות מרוצים מהחברה ולהמשיך להשתמש בשירותי החברה.

לסיכום ניתן לומר שבעזרת CRM מחלקות השירות, המכירות והשיווק מתמקצעות ופועלות בשיתופיות מלאה שמאפשרת לקוחות נאמנים, מכירה של מוצרים שנמכרים, ושיווק בעלויות נמוכות.
ברק CRM - תוכנה לניהול לקוחות וניהול שירות - משמשת לניהול משימות שונות :ניהול מכירות, ניהול שירות- Help desk , ניהול משרד, ניהול משימות, איסוף שעות, ארכיון ארגוני ממוחשב, שיתוף דוא"ל ויומנים ועוד...
ברק CRM מאגדת את נתוני הלקוחות (מאפיינים, מסמכים, פעילויות, מוצרים, שעות) בצורה יעילה ומהירה,ומאפשרת גישה מהירה לצורך הכנסת נתונים או צפייה בנתוני הארגון בחתך הלקוחות / ספקים / מחלקות /עובדים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב